Intornu à l'ecosistema ?

ChainSafe hà lanciatu u so Gaming SDK, a prima biblioteca open-source di u so tipu chì sustene multi-portafogli, multi-mercati è multi-blockchains. Dive in (apre una nova finestra).

Outlier Ventures hà lanciatu Filecoin Base Camp per accelerà 40 startups eccezziunali chì sfruttanu Filecoin, IPFS è libp2p per custruisce è guidà l'adopzione di prughjetti in protokolli è applicazioni di dati decentralizati. Amparate cumu dumandà. (apre una nova finestra)

Pinata facilita l'aghjunghje a vostra cullezzione OpenSea NFT à i siti web Squarespace. Vede per voi stessu (apre una nova finestra)

A settimana passata CloudflareTV hà celebratu u so primu anniversariu cù una trasmissione chì copre tuttu, da i keynotes di Cloudflare Connect, à una fiera di carriera virtuale di un ghjornu, à u so show di punta di Silicon Valley Squares. Amparate induve guardà. (apre una nova finestra)

Berty Alpha hè avà dispunibule per l'utilizatori di Apple. Pruvate quì (apre una nova finestra).

A prossima riunione IPFS hè u venneri 29 di ghjugnu à 10am PT / 5pm UTC. Registratevi per unisce à noi per una seria di discussioni fulmini (apre una nova finestra)!


Tempu di post: Jul-05-2021